Pratimai akims: lengvas ir greitas būdas stiprinti regėjimą

Pratimai akims – tai būdas stiprinti savo regėjimą bei pailsinti pavargusias akis. Visi žinome kaip svarbu palaikyti gerą fizinę formą sportuojant, mankštinantis bei kitaip aktyviai judant. Bet ar žinojote, jog lygiai taip pat galite treniruoti ir savo akis? Šie pratimai akims yra sukurti stiprinti akių raumenis, gerinti vaizdo fokusavimą, akių judėjimą bei stimuliuoti smegenų regėjimo centrą.

Deja nėra jokių mokslinių įrodymų, kad šie pratimai užkerta kelią akių ligoms, tačiau jie gali padėti esamoms regėjimo problemoms bei palaikyti esamą regėjimo lygį. Prieš pradėdami atlikti pratimus, pasikonsultuokite su akių gydytoju ar pratimai gali padėti būtent jums.

Atsiminkite, jog pratimai akims neišspręs tokių problemų kaip trumparegystė, presbiopija ar astigmatizmas.  Daugelis optometristų skeptiškai žiūri į pratimus akims, kurie teigia, jog gali padėti atsikratyti akinių.

Nėra jokio pavojaus atliekant šiuos pratimus, jeigu neturite didelių akių sutrikimų. Tačiau jei sergate katarakta arba gyjate po ragenos traumos – turėtumėte vengti šių pratimų.

Žvelgimas į tamsą

pratimai akims

 

Atsiremkite alkūnėmis į stalą. Uždenkite delnais abi akis taip, kad viena ranka būtų ant kitos. Užsimerkite ir panirkite į tamsą. Atsipalaiduokite ir pabūkite šioje pozicijoje 1-3 minutes.

Akių nukreipimas į kairę ir dešinę

Akių nukreipimas į kairę ir dešinę

Sedėdami žiūrėkite tiesiai.  Nejudindami galvos nukreipkite žvilgsnį į kairę. Įsižiūrėkite į tai, ką matote. Tuomet pažiūrėkite į dešinę ir taip pat įsižiūrėkite. Taip į kairę ir dešinę pažiūrėkite 5 kartus.

Žemyn aukštyn

Žemyn aukštyn

Tiesiai atsisėskite ir nukreipkite žvilgsnį tiesiai. Tuomet nejudindami galvos pažiūrėkite aukštyn ir sukoncentruokite žvilgsnį į tai, ką matote. Tada pažiūrėkite žemyn. Lygiai taip pat įsižiūrėkite į tai, ką matote.  Nebijokite suraukti kaktos – taip jūsų akims geriau. Aukštyn ir žemyn pažiūrėkite 5 kartus.

Žiūrėjimas įstrižai

Žiūrėjimas įstrižai

Nukreipkite žvilgsnį tiesiai. Tuomet žemyn ir į kairę. Tada nukreipkite žvilgsnį įstrižai į viršų ir į dešinę. Įsižiūrėkite į tai, ką matote. Pakartokite šį pratimą 5 kartus, tuomet nukreipkite žvilgsnį tiesiai ir pakartokite tą patį pratimą žiūrėdami į priešingas puses – iš pradžių žemyn ir į dešinę, po to į viršų ir į kairę.

Žiūrėjimas “ratu”

Ratų sukimas

Atsisėskite tiesiai ir atsipalaiduokite. Žvilgsnį nukreipkite į kairę pusę ir lėtai “sukite” ratą pagal laikrodžio rodyklę. Pakartokite 5 kartus, o po to tą patį padarykite žiūrėdami prieš laikrodžio rodyklę.

Tolimo ir artimo vaizdo fokusavimas

Tolimo ir artimo vaizdo fokusavimas

Sufokusuokite žvilgsnį į artimą objektą, pavyzdžiui pieštuką. Šis objektas turi būti maždaug 20-30 cm atstumu nuo jūsų akių. Tuomet pažiūrėkite į toli esantį objektą. Įsižiūrėkite į tą objektą ir pamėginkite pamatyti jo detales. Tada vėl pažvelkite į arti esantį daiktą. Taip darykite 5 kartus.

Koncentracija 1

Koncentracija 1

Tiesiai atsisėskite. Pažiūrėkite tiesiai. Nukreipkite žvilgsnį į tašką, esantį tarp jūsų antakių ir įdėmiai žiūrėkite keletą sekundžių. Vėl pažiūrėkite tiesiai. Tuomet vėl sukoncentruokite žvilgsnį į tašką, esantį tarp antakių. Pakartokite 5 kartus.

Koncentracija 2

Koncentracija 2

Tiesiai atsisėskite. Nukreipkite žvilgsnį tiesiai. Įdėmiai įsižiūrėkite į nosies galiuką kelioms sekundėms. Tuomet vėl nukreipkite žvilgsnį tiesiai. Pratimą pakartokite 5 kartus.

Akių masažas 1

Akių masažas 1

inpost

Užsimerkite. Tuomet smarkiai ir tvirtai suspauskite akių vokus. Tokioje būsenoje pabūkite 2-3 sekundes. Tuomet atpalaiduokite akių raumenis. Tada vėl suspauskite akių vokus. Pakartokite 10 kartų.

Akių masažas 2

Akių masažas 2

Užsimerkite. Abiejų rankų dviem pirštais palieskite akių vokus ir švelniai pamasažuokite darydami žiedinius judesius. Lengvai spustelėkite akis, tačiau nespauskite per stipriai. Pamasažuokite 10 kartų pagal laikrodžio rodyklę, po to 10 kartų prieš laikrodžio rodyklę.

Pratimai akims: lengvas ir greitas būdas stiprinti regėjimą
5 (100%) 2 votes

Taip pat skaitykite